17. august 2006



Jeg har mange sømprosjekter oppi hodet mitt for tiden, men de må nok vente enda en stund. Symaskina mi står og venter på å bli reparert sammen med 30 andre symaskiner fikk jeg høre. Reparatøren har vært på ferie, så da har det nok hopet seg opp litt...
I mellomtiden kan jeg vel vise fram litt hvordan det ser ut her hos meg. Vi bor i leilighet og har liten tomt, så når det gjelder hage må en være kreativ.
I sommer laga vi oss en liten uteplass innerst inni gjesteparkeringa. Vi fikk tak i treheller som vi la oppå singelen. Raskt og enkelt. Til høsten tenkte vi å ta dem opp igjen og sette dem på et tørt sted slik at de ikke blir så slitt. Så er det bare å legge ut plattingen igjen til neste vår...

1 kommentar:

  1. Så koselig du har det her :) Flink til å sy er du også. Ser du bor på Levanger... Jeg har bodd der i 4 år selv, har gått på HINT.

    SvarSlett