9. desember 2006

Julemesse vel overstått



I dag har jeg vært på julemesse og solgt noen av tingene jeg lager. Jeg er ganske fornøyd. Solgte i hvert fall mer enn i fjor. Lageret mitt av dukkeklær har krympet en god del, men toalettvesker, pulsvarmere og nåleputer var det ikke mange som ville ha. Det er likevel hyggelig å være med på messe. En får mye respons på det en lager og det er artig å treffe andre som selger varene sine. Denne dukkekjolen laget jeg en av de siste dagene før messen. Jeg laget tre like kjoler med ulike applikasjoner på. Stoffet jeg har brukt til applikasjon er et motivstoff kjøpt gjennom Northernquilts .

5 kommentarer:

  1. Hei Timotei!
    Jeg er bare såååå imponert over dukke klærne dine- men jeg tenkte jo bare at : "synd dette er bare dukkeklær" Du burde begynne å sy baby klær- nydelig arbeid, og flotte design.

    Moro at du fikk solgt på messen, men det skulle da bare mangle.
    Klem

    SvarSlett
  2. Hei! Så bra at du fekk solgt ein god del av dei flotte dukkekleda dine på messa!! Dei er jo bare heilt nydelege! Ha ei flott helg vidare :o)

    SvarSlett
  3. Så bra du er fornøyd. Rart du ikke fikk solgt så mye av de andre tingene, kan det være at folk allerede er ferdig med julehandelen? Ta sakene med neste år, dette kan vel variere mye, hva folk vil ha. Du lager iallefall nydelige ting : )

    SvarSlett
  4. Fint å lese at du har fått solgt masse dukkeklær på messen. De er jo så flotte. Hmmmm, kan ikke skjønne at de ikke vil kjøpe de flotte toalettveskene som du selger....
    Må være en fin ting med slike messer,som du skriver, at en får masse respons på det en har laget,og at en treffer andre med interesse for håndarbeid.
    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  5. Anniche: Jeg fikk faktisk kommentarer fra noen på messen om at klærne kunne passe bra til prematurbarn...
    Merete: Tusen takk!
    Julie: Ja, jeg tror også at messen var i seneste laget. Mange er jo ferdige med julegavene nå.
    Sol: Det er alltid litt vanskelig å vite hva som selger. Det en solgte mye av i fjor er det kanskje ingen som vil ha i år. Artig å være med likevel.

    SvarSlett