7. mars 2007

Brikke i rosa og hvitt

I dag har jeg fri! Og da sitter jeg selvfølgelig her ved symaskina!
Egentlig har det blitt mest strikking på meg i det siste. Det er jo så artig å strikke dukkeklær. Det er så koselig å lage de små plaggene og så går det så fort unna.
Jeg er litt sånn at enten strikker jeg eller så syr jeg. Det lar seg ikke kombinere på en måte. I lange perioder kan det bli bare strikking og så bare søm igjen i perioder.
Men nå MÅTTE jeg bare sy litt igjen. Jeg har satt sammen trekanter i hvitt og rosa. Det skal bli en liten brikke. Akkurat nå holder jeg på med lukkekanten.
Posted by Picasa

12 kommentarer:

  1. Nydelige farger og artig mønster.
    Ha en fin sydag.

    SvarSlett
  2. Denne blie kjempeskjønn! Nydelige farger. Kan ikke se noen tykke sømmon på dette arbeidet, ser ut som du har gjort en strålende jobb :)

    SvarSlett
  3. Oiiii - den var kjempefin! Skulle ønske jeg også var godt til å sy... *misunnelig*... Du lager i det hele tatt veldig mye fint, synes jeg! :o)

    SvarSlett
  4. Så fine ting du lager! 9na

    SvarSlett
  5. Så flott den blir! Friske fine farger. Jeg er også sånn at jeg varierer mellom pinner og symaskin. For tiden blir det mest strikking....

    SvarSlett
  6. åhh, så fin!! Nydelege fargar du har sett i saman :o)

    SvarSlett
  7. Ja det blir jo ofte slik at man holder på med noe over lengre tid. Jeg prøver å komme i en strikkeperiode, må jo lage endel til julemessen, men har ikke funnet ut hva jeg er flink til he he : )

    SvarSlett
  8. Så nyyydelig den var, skjønne farger. Den blir nok lekker på bordet, men en blå kopp med en god te i, kos deg.

    SvarSlett
  9. Søt brikke du syr! Syns du er kjempeflink med maskina. :)

    SvarSlett
  10. Det var en frisk og fin brikke! Herlige stoffer.

    SvarSlett
  11. Tusen takk fo hyggelige tilbakemeldinger, alle sammen!

    SvarSlett
  12. Så fine farger!

    SvarSlett