29. juni 2008

God sommer!

Jeg har bestemt meg for å ta bloggsommerferie nå.

Jeg får heller komme sterkere tilbake med bloggeri til høsten. Nå vil jeg bare nyte sommeren!

Som dere ser har jeg dukket ned i restekurven og funnet fram små stoffbiter i gult og lilla. Resultatet ble denne toalettvesken.

Jeg har brukt dette mønsteret av Lise Bergene.

Jeg kommer nok helt sikkert til å sy litt i sommerferien også. (Bloggpause er en ting, men sypause, nei, det går ikke...)Neste innlegg fra meg kommer vel i midten av august.


Da vil jeg ønske dere alle en riktig

GOD SOMMER!

24 kommentarer:

  1. Fin toalettmappe. Ønsker deg en super sommerferie.

    SvarSlett
  2. God sommer til deg Rannveig. Jeg blogger litt innimellom nå, men det er deilig med pause og slappe av. Har vel egentlig mest pause fra kommentarskriving jeg. Kos deg! Fin toalettmappe forresten.

    SvarSlett
  3. Riktig god sommer til deg! Jeg har forøvrig tatt sommerferie for lenge siden fra blogg verden men håper å komme sterkere tilbake :) Nydelig toalett mappe du har sydd! Lise Bergene er en evig inspirasjonskilde,synes nå jeg!

    SvarSlett
  4. Ja. som vanligt så har du sytt något fint. Tänk att jag knappt lagt märke till den necessären tidigare. Mitt fokus har nog varit på löparen, duken på bänken. Vad bra att du gjorde mig uppmärksam på detta. Det kanske kan bli mitt nästa syprojekt.
    Trevlig sommar Rannveig!

    SvarSlett
  5. Hei

    Ha en riktig god sommer.

    klem

    SvarSlett
  6. Ha en fin og kreativ sommer:-)

    SvarSlett
  7. Flott toalettmappe du har laget. Og så må du ha en riktig god sommer, du også.

    SvarSlett
  8. RIKTIG GOD SOMMER.
    KOS DEG OG VEL UNT BLOGG PAUSE

    SvarSlett
  9. God sommer, kjære Timotei!

    SvarSlett
  10. God sommerferie! Jeg beundrer alle som greier å sy slik, som i innlegget mitt sist, og jeg må kjøpe av dere andre for jeg får det ikke til selv... Godt man har slike som dere - for ingenting er som det som er hjemmelaget.

    SvarSlett
  11. Heisann...
    Vil bare ønske deg en riktig GOD SOMMER, og nyyyyt dagene...

    SvarSlett
  12. Som alltid når du syr blir det lekkert.
    God sommet til deg også!

    SvarSlett
  13. Kjempeflott toalettmappe!

    ønsker deg en god sommer :-)

    SvarSlett
  14. God sommer, og nyt dagene med strikkepinner og hærlige stoffer!!!

    SvarSlett
  15. Hallo Rannveig!
    Fine toalettmapper og en fin mulighet til å få brukt noen lapper det gjerne blir noen til overs av.
    Deilig med litt sommer,jeg og jentene drar til Kolvereid i morgen.Skal en tur til Sverige litt senere i sommer.DU FÅR HA EN RIKTIG GOD SOMMER!!!
    Klæm fra Bitte :-)

    SvarSlett
  16. Woooow, så mye fint du lager! Har sittet lenge og vel å koste meg med bloggen din, og jeg kommer garantert tilbake! Ønsker deg en riktig god sommer, og gleder meg til at du kommer tilbake med bloggerier til høsten ;-)

    SvarSlett
  17. Hei til deg har vært innom og kikket på siden din.Utrolig hvor mye fint du lager.Sommerhilsen fra færskis i blogglandia

    SvarSlett
  18. Hei og hå.
    Håper du koser deg i ferien:)

    SvarSlett
  19. Så fin toalettveske du har sydd! Ønsker deg ein fortsatt god sommar!

    SvarSlett
  20. Hei! Håper du er tilbake igjen snart. :)

    SvarSlett
  21. Takk for hilsen Timotei:)) Ser du er produktiv som vanlig. Kjempefine farger, og kjempefin fasong på toalettvesken. Den ser ut til å være god og romslig.

    Kos deg masse i videre i sommervarmen!

    Tittes snart igjen.....
    Klem:)

    SvarSlett
  22. Hei på deg! Ville bare si god sommer til deg.
    Har selv hatt en laaang bloggpause, ikke planlagt ,men lysta var bare ikke til stede. Nå begynte æ å savne kontakten med dere alle sammen , så nå er æ på banen igjen!
    Vi høres når du er tilbake.

    SvarSlett
  23. Vilka fantastiskt fina saker du syr!

    SvarSlett
  24. I don't speak your language, but it is impossible not ot say one word. Your works and blog are so beautiful. I intend to visit you many times.

    Greetings from Brazil - Sandra

    SvarSlett