30. august 2011

Romantisk med roser...



Jeg har sydd en sminkepung av det romantiske slaget...


De fine rosestoffene kommer fra Kathrines Quiltestue. Det er flere år siden jeg kjøpte disse stoffene og jeg har brukt dem både i puter og løpere. Nå begynner det å minke faretruende av de fine stoffene. Dette med  rosene på er det bare bittelitt igjen av.


Stripete kant øverst.
Før ungikk jeg bestandig stripete kant ved glidelåsen for når jeg skulle sy den i så ble stripene så skjeve. Men nå bruker jeg overtransportørfoten når jeg syr i glidelåsen og da blir det mye finere. Jeg så dette tipset på en blogg en gang,  men nå husker jeg dessverre ikke lenger hvor det var.

Sminkepungen har allerede funnet seg et nytt hjem...


29 kommentarer:

  1. Nydelig! Så herlige stoffer du har brukt. Likte veldig godt vottene under her også.

    SvarSlett
  2. Skjønner goidt at denne fekk ein ny heim. Nydelig. Klem Jofrid

    SvarSlett
  3. Kassen är så fin.vackra tyger och modell.

    SvarSlett
  4. Herlig mappe i nydelige stoffer!

    SvarSlett
  5. Herlig og søt :))
    Ha en flott kveld :)
    KLÆm

    SvarSlett
  6. Jeg elsker stoff med roser på! Jeg sliter selv når favoritter blir tom :)

    Ha en flott kveld!

    SvarSlett
  7. Igjen en veldig fin bag i et populært mønster er alltid noe spesielt!
    Hilsen fra Wilma

    SvarSlett
  8. Så fint det ble, likte også stoffene og fargene du har brukt!

    Ha en fortsatt god uke! Klem

    SvarSlett
  9. Heilt nydeleg, og så flotte stoff :)

    SvarSlett
  10. Romantisk og flott .-)

    SvarSlett
  11. Disse stoffer er bare perfekte sammen!

    SvarSlett
  12. Så smuk - du har en skøn farvesans

    SvarSlett
  13. Oh wie schön und so tolle Stoffe.
    Liebe Grüße Annerose

    SvarSlett
  14. It`s absolutely lovely!

    SvarSlett
  15. Nydelige og sarte fargekombinasjoner. Har sydd en del sminkepunger etter dine sytips. Veldig fornøyd med de:)

    SvarSlett
  16. Å den var skjønn,,,mange lekre stoffer du har brukt.

    SvarSlett
  17. Du er helt utrolig flink :-) jeg er ingen blogger, men kom inn på din på ett eller annet tidspunkt, husker ikke hvordan. Uansett er du pr.idag lagret i "mine favotitter" og besøkes jevnlig :-) kjempeartig "å treffe på" ei så alsdig dame som deg, da:-)

    SvarSlett
  18. Noe så nydelig og for et lekkert stoff!!
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  19. Hei Rannveig!
    Tusen takk for så hyggelig kommentar! Jeg visste ikke at Åshild har familie i Levanger! Veldig koselig at du liker det jeg lager! Og jeg ser at du lager masse fint du også! Jeg er nybegynner når det gjelder sying men jeg er begeistret over hva en kan gjøre med en symaskin og jeg beundrer dere som kan virkelig sy!:o)Kanskje burde vi ta en kaffe en dag siden vi bor i samme by, da? Eller organisere en kreativ bloggtreff? Det kunne være artig med tanke på at det skjer så lite i Levanger! ;o)

    SvarSlett
  20. Kjempelekker sminkepung! Så delikate stoffer sammen! :)

    SvarSlett
  21. Åh va fin!! Helt i min smak när det gäller färger oxå!!
    Kram MAlin

    SvarSlett
  22. Nydelig sminkepung i lekre farger :-)
    God helg

    SvarSlett
  23. Hei
    Jeg vil gjerne kjøpe noe du har på epla butikken din, men klarer ikke å handle direkte. Sender deg en mail i morgen.

    SvarSlett
  24. Herlige stoffer :O)
    Rosestoffene er de nydeligste jeg har sett!
    du er så flink!
    Klem, Anne:)

    SvarSlett
  25. Skikkelig romantisk denne, ja. =) Ikke rart den har funnet veien til noen allerede. =)
    Ha en fin blogguke. Klem =)

    SvarSlett
  26. Den var rett og slett nydelig :-)

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  27. Du lager altså så nydelige og delikate vesker og punger, at jeg blir nesten misunnelig. - Men meste imponert :)

    SvarSlett
  28. Hei.
    Di var helt nydelige .og takk for tipset.Ha en kreativ uke.

    SvarSlett