10. mai 2012

Vår!

Det har vært en kald vår hos oss. Det er ikke mange dagene siden det haglet! Hvitveisbuketten plukket jeg på søndag og da hadde jeg både lue og votter på...

Jeg har sydd en vårlig brikke i grønt og lilla. Den er satt sammen av firkanter på 3,5".
Enklere kan det ikke bli.




Og så har jeg sydd tre nye toalettmapper...

Toalettmappene blir å få kjøpt i butikken min.

Jeg har prøvd å legge en kobling til bildene slik at dere kommer rett inn i butikken min når dere trykker på dem. (Hvis jeg gjorde det riktig da).

23 kommentarer:

  1. Så flotte bilder av hvitveisen på den flotte brikken du har sydd. Vårlig og vakkert. :)

    SvarSlett
  2. Kaldt her også om dagen.
    Kan virke som sommeren var i februar:)
    Kjempesøt brikke.

    SvarSlett
  3. Eg likar det som er enkelt og synest at duken din er kjempesøt! Det er greit ikkje å legge for mykje arbeid i dukar som ein kanskje skal bruke ute på eit hagebord.

    SvarSlett
  4. Så nydelig brikke, og spesielt med hvitveisen på! Kjempefint med grønt, lilla og det blomstrete stoffet i. Flotte toalettmapper, likte den nederste best.
    Ha en god kveld! :)
    Klem Lisa

    SvarSlett
  5. Fine vårfarger du har brukt til brikken, og toalettmappene ble også veldig flotte! Det har vært kaldt og vått her også... Vi får ta det som det kommer og glede oss over solen når den kommer fram en gang iblant :)

    Klem

    SvarSlett
  6. Du er så flink med farger at det er en lyst :)
    Koselig brikke og flotte toalettmapper fra deg igjen!
    Klem Anita

    SvarSlett
  7. Flittige dame;)
    Koselig vårbrikke;)og finfine toalettmapper;)
    Hvitveisen er jo kjempefin om dagen.
    I trøndelag tror jeg vi må slippe det vi har i hendene og løpe ut når sola skinner ;D

    Klem fra Ann-M.

    SvarSlett
  8. Så vårlig og fint!

    Du har fått til link til epla.

    Er du klar over at vi må legge inn to ord for å bevise at vi ikke er en robot? Vil du ha det sånn, eller kunne du tenke deg et tips på hvordan du får det vekk? :-)

    SvarSlett
  9. Kjempesøt og vårlig brikke. Fint når hvitveisen endelig blomster her i trøndelag :-)

    Ha en fin kveld.

    Ps; henger meg på kommentaren over, veldig tungvint å måtte taste inn disse ordene...

    SvarSlett
  10. Frisk og vårlig-sommerlig brikke! Kjempefine toalettmapper også!
    Ser at flere reagerer på disse orda som skal bevise at vi ikke er roboter. Jeg tenkte å fjerne dem fordi flere uffet seg over dem, men husets ingeniør mente de representerer en sikkerhet, og at jeg burde beholde dem. I stedet for å irritere meg over dem, ser jeg dem som en utfordring: Klarer jeg å tyde dem, eller....
    God helg-snart!

    SvarSlett
  11. Men det enkle er ofte det beste!! Duken var supersøt!! AnneK:-)

    SvarSlett
  12. Nydelig brikke og toalettmapper!! Vakre stoff du bruker :)

    Ønsker deg og dine en strålende helg :)

    SvarSlett
  13. Veldig fine ting du har sydd.
    Og alltid fint med hvitveis.
    God helg til deg :O)

    SvarSlett
  14. Lekre vårfarger! Nå ble jeg inspirert selv om det øser ned ute........
    God helg!

    SvarSlett
  15. Vilken underbar vår-duk du har sytt! Kramar Ullis

    SvarSlett
  16. Når vinteren ikke helt vil slippe taket er det like koselig å hente den inn. Det ble en vakker og vårlig "sommerduk" herlig med lilla og grønt.

    SvarSlett
  17. Når været svikter er det jammen godt vi kan bringe våren inn ved hjelp av vårlige tekstiler. :)

    SvarSlett
  18. Den brikken der fikk meg virkelig i vårstemning. Nydelig! Håper jo på varmere vær framover.

    SvarSlett
  19. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  20. Det lukter sommer av bildet av sommerbrikken din! Du har en herlig inspirerende blogg - jeg har latt meg inspirere av mobiletuiet ditt og laget meg sommer-mobil-etui - du kan se det i bloggen min :-)

    SvarSlett
  21. For en nydelig brikke, du har virkelig talent. Det kan jeg si med hånden på hjertet, har nettopp surfet gjennom hele bloggen din, helt tilbake til 2006. Tok meg 4 timer, du er utrolig flink! Kjenner at sy motivasjonen kommer snikende, mye jeg skal prøve ut!
    Dette må være en av de få virkelig gode håndarbeid bloggene, stå på videre!
    Gleder meg til å følge deg videre :)

    SvarSlett
  22. Nå fikk jeg skikkelig vårstemning her! Så flotte hvitveis på den fine brikka! Blir alltid inspirert av å komme på besøk på bloggen din.
    Det ligger en utfordring til deg på bloggen min hvis du har tid og lyst :)

    SvarSlett
  23. SV : Kommer en forklaring på hvordan jeg gjør det om ikke så lenge, så følg med ;)
    Har laget meg en blogspot blogg jeg også, men når jeg skriver innlegg så blir dem så rotete..aner du hva det kan være ? www.vi-kan.blogspot.com

    Ha en fin kveld videre :)

    SvarSlett