13. august 2012

Arbeid pågår


Eldstesønnen er på ferie med kjæresten sin og jeg har vært så heldig å få låne en del av rommet hans til syrom mens han er borte! Her kan symaskina stå framme hele tiden og jeg kan stikke inn og sy en søm nå og da innimellom andre gjøremål. Det er luksus det! Ellers bruker jeg kjøkkenbordet og da blir det å rydde bort alle sysakene hver gang vi skal spise...
Her holder jeg på å sy handlenett. Slike har jeg sydd mange av og jeg har flere eksemplarer i akkurat disse stoffene i Eplabutikken min, så jeg venter litt med å legge ut disse til salgs.

Neste syprosjekt ligger klippet og klart på strykebrettet. Planen er at det skal bli toalettmapper.

Dette handlenettet har også blitt til på "syrommet mitt".
Det er sydd av et kraftig bomullsstoff fra Åhlens. Stoffet heter "Havsros" og har så klare fine farger.

Handlenettet blir å få kjøpt i butikken min.

9 kommentarer:

  1. Det må da være skønt for dig at du kan låne din søn værelse mens han er væk. Jeg er så heldig at have mit eget værelse, og det nyder jeg i fulde drag.

    Sikke nogle skønne net du har fået syet.

    Godt at du fandt din blog igen ;-)

    SvarSlett
  2. Så fint det ser ut. En koselig sykrok på rommet hans. :)) Flott nett du har sydd.

    SvarSlett
  3. Det er litt trøst i å høre at det er flere som må rydde ut og inn.. Drømmen er et eget syrom - et atelièr!!! En vakker dag...

    SvarSlett
  4. Love your bag and your fabrics choice,sweet!!

    SvarSlett
  5. Fine nett! Trasig å måtte pakke vekk sysakene til kvart måltid....

    SvarSlett
  6. Eget syrom er et "must"! Veldig kjekt å berre forlate rotet! Flott stoff i handlenettet!

    SvarSlett
  7. Skjønner at du koser deg med "egent" syrom...og nettsying..
    Er så heldig at jeg har det fast... Tror nemmelig ikke jeg hadde fikset å rydde bort hver hang... Da tror jeg det hadde blitt mange måltider med -brett-på-fanget-...

    Bruker du fôr i nettet ditt, eller er det "bare" for-og bakstykke?
    Tror jeg trenger en tutorial jeg...(hint-hint)...

    klem
    HegeT

    SvarSlett
  8. Tenkte jeg hadde funnet grunnen til at du fikk så mye gjort, nemlig at du har det så ryddig på sybordet. Bare midlertidig altså. Jeg har etablert meg med symaskinen i en krok i stua. Der kan den stå framme hele tiden, og det er greit, men litt rotete da. Må jo rydde innimellom. Flotte nett du har sydd!

    SvarSlett
  9. I like it. I love all these fabrics that you use.

    SvarSlett