9. september 2012

Pleated Pouches

 
Jeg er veldig glad i mønstrene fra Michelle Patterns og nå måtte jeg bare prøve ut det som heter "Pleated Pouches".

 
De små pungene er sydd slik at de får folder, eller legg foran. Det gjør at de rommer ganske mye, selv om de er små.


 
Artige, små prosjekt dette og supre til å få brukt opp de små stoffrestene.

 
Pungene lukkes med borrelås.
 
 
 
Og så en til soppturen kanskje?



 
Jeg har flere stoffrester jeg, så her er det bare å fortsette å sy!
 

20 kommentarer:

  1. Kjempe fine i flotte stoffer....ser litt vanskelig ut.
    Fin søndag til deg

    Klem

    SvarSlett
  2. Kjempefine;)

    God søndag fra Ann-Mari

    SvarSlett
  3. Så fiine disse var!!
    Du syr så mye flott, og inspirerer stort! :-)

    Ha en fortsatt fin og kreativ høst!

    SvarSlett
  4. Så fine og smarte disse var da!

    SvarSlett
  5. hun har mange fine mønster ja! har en par som ligger uprøvde faktisk, det var det berømte sparket bak da.. :)
    dine tolkninger av hennes mønstre var i allefall flotte!

    SvarSlett
  6. De var kjempefine,man får alltid så god samvittighet,når en bruker rester.Småpengepunger har en alltid bruk for. God søndag til deg

    SvarSlett
  7. Så søte disse var. Inspirerende å følge bloggen din :-)

    SvarSlett
  8. Supersøte! Du er så flink! :D

    Klem,
    Aud

    SvarSlett
  9. Som vanlig, nydelige arbeider fra deg. Pungene var kjempesøte. Hva stiver du dem forresten med? det hender jeg syr små vesker eller lignende hvor jeg da strever med å stive dem.

    SvarSlett
  10. Så nydelige, og så nydelige stoffer <3

    SvarSlett
  11. Hvor er det nogle fine møntpunge.
    God søndag.

    SvarSlett
  12. Es un diseño realmente encantador y las telas muy lindas, me gusto mucho el diseño, tratare de hacerlas, justamente estaba haciendo unas bolsas pequeñas para guardar celular o algún equipo de música pequeño, pero con el tuyo quede encantada.
    Buen domingo para ti.

    Abrazos

    Odette

    SvarSlett
  13. Så smarte og søte dei var :)

    SvarSlett
  14. Veldig fine. Takk for tips om siden med mønstre. Kanskje jeg må skaffe meg noe herfra? :-)

    SvarSlett
  15. De ser utrolig praktiske ut - og kjempefine i de forskjellige stoffene du har brukt!

    Ha en god uke! Klem :)

    SvarSlett
  16. Hei!! Fine desse små pungene du lager!! Men eg lurer og på kor du får dine merkelapper frå.Skulle gjerne ha bestillt meg nokon slike å ha på mine ting. Hilsen WencheV

    SvarSlett
  17. De små pengepungene er kjempesøte!

    SvarSlett
  18. De var supre! Flott måte å bruke opp bitene med de ekstra flotte stoffene, de du sparer og sparer på. :-)

    SvarSlett
  19. Så festlige disse var! Masse fint du har sydd, kos deg videre med symaskinen!

    SvarSlett