10. mai 2013

To nye handlenett og helgetilbud i butikken min

Da har det blitt to nye handlenett.
Nå er absolutt siste rest av dette fine, sommerlige stoffet brukt opp.

Vesken er foret med ubleket bomullslerret.
 


Og så hadde jeg akkurat nok igjen til en veske av dette stoffet også. Stoffet er kjøpt på Ikea og heter Stockholm.
 

Stoffet er mørke-mørke blått, nesten sort med fint hvitt bladmønster på.
Denne har fått lysegrått stoff til for.


 
I dag kom jeg over 250 salg i Epla-butikken min!
Jeg har vært på Epla i to år nå, så 250 salg er kanskje ikke så mye, men jeg synes nå det er artig lell!
Jeg feirer litt med å ha et lite helgetilbud.
Alle smekker og barnevesker er satt ned med 30%.
 
Barneveskene før 150,-   nå 105,-
Smekkene før 120,-   nå 84,-
 
Tilbudet varer til mandag morgen.
 
God helg!

6 kommentarer:

  1. Så mye fint, veldig flotte stoffer du har brukt til handleveskene! Ha en god helg :)

    SvarSlett
  2. Fine handlenett du har sydd!!! Gratulerer med 250 salg i butikken. Go'e helg til deg.

    SvarSlett
  3. Så fine disse nettene er, har prøvd meg på ett men det ble ikke så bra :-/ som dine :-)

    SvarSlett
  4. Flotte nett! Jeg sydde et par slike nett for en stund siden, nå ble jeg inspirert til å sy flere. :) Takk for koselige kommentarer hos meg!

    SvarSlett
  5. Gillar dina tygval.Alltid så läckra!
    Hälsningar Gudrun

    SvarSlett
  6. Så fine vesker! Og gratulerer så mye med 250 salg!! :0)

    SvarSlett