12. juli 2016

Småstrikk

Jeg strikker og strikker, men glemmer å blogge :)
Nå må jeg prøve å komme ajour her før jeg mister oversikten.
Sånne småplagg er det alltid så koselig å strikke.
Dette er  "Skjønnasshorts" og "Skjønnaslue" fra Klompelompe.

Oppskriften er fra heftet  "Høst og vinter".


 Garn: Tynn merinoull fra Sandnesgarn
Pinner: 2,5 og 3
Størrelse: Rosa og blått sett er strikket i 0-3 mnd
Grønt sett er strikket i 1 år.
Garnforbruk: 2 nøster til den minste størrelsen
3 nøster til 1 år.
Oppskrift: Klompelompe "Høst og vinter"

7 kommentarer:

  1. so süß.....
    wünsche noch einen schönen ABEND
    bis bald die BIRGIT aus TIROL

    SvarSlett
  2. Hvor er de da fine alle tre.

    SvarSlett
  3. Kjempe fine shortser og luer. Er så mye fine mønstre i Klompe lompe boken :-)

    SvarSlett
  4. Kjempefine sett! Har jo kjøpt det oppskriftsheftet, men har ikke fått somlet meg til å strikke noe fra det ennå. Hm... Det må jeg få gjort noe med :)

    SvarSlett
  5. Nydelig babystrikk :)

    SvarSlett
  6. Så skjønne sett, slikt strikk er koselig!

    SvarSlett
  7. For noen skjønne sett! Og så utrolig produktiv du er! Ønsker deg en fortsatt fin sommer! Klem Cathrine :-)

    SvarSlett